2015/05/06

doggies by ivo padej

Vyšlo zo mňa moje dlhšie potlačované kreatívne JA. Pre tých, čo ma dobre poznajú, to nie je žiadna novinka, no pre ostatných možno áno. Dalo sa to očakávať, keďže som absolventom ZUŠ v odbore výtvarná výchova. Je síce pravda, že maľovanie a kreslenie zátiší ma zrovna nebralo, grafické záležitosti a 3D techniky som miloval. To mi privátne ostalo doteraz. Ďalšia záležitosť, ktorú ešte musím pripomenúť je to, že som veľký mistr doglavr (rozumej psíčkar) a veľa ľudí z mojich blízkych kruhov tiež. No a tieto dva fakty ma priviedli k tomu, aby svetlo sveta uzreli nasledovné grafické postery a akrylové obrazy na plátne. Zatiaľ len zopár, ale určite pribudnú aj ďalšie. Budem ich sem postupne zverejňovať, a ak by bol záujem o niečo konkrétne, prípadne individuálne, budem rád keď pošlete mail alebo necháte koment. 

15 komentárov:

  1. No paráda! Nejvíc se mi líbí ty třetí odshora, se žlutou =))
    Něco v tobě dřímá..šiješ, kreslíš..

    Mišo
    www.ontheleaf.net

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ano, uz to len poriadne prebudit! dakujem!

      Odstrániť
  2. uuuzasne su! paci sa mi ten posterovy feeling ;) len tak dalej, zlato! xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádhera! Hlavně ty s pastelovým kolečkem (2 a 3)!! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ivo, paráda!
    Si fakt šikovný a fakt zíram! Klobúk dole pred tebou...

    Ľuboš
    BlackBloodedBoy

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úplne najviac mega :) Brala by som grafiku mojich dvoch chlpáčov :)

    Veronika
    http://livingbypanicca.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Veronika! Staci napisat mail, nieco poriesime :)

      Odstrániť
  6. uau tak to si ma dostal ze takto ti to ide so stetcom :P klobuk dole

    OdpovedaťOdstrániť